آمادگی انجمن اتماک برای تأمین 100% ماشین‌آلات کشاورزی کنیا

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 kenia

 دبیر انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی (اتماک) در نشست اعضای این انجمن با اعضای هیئت تجاری کنیا بر آمادگی این انجمن در تأمین 100درصدی ماشین‌آلات کشاورزی مورد نیاز کشاورزان کنیایی تأکید کرد.

به‌گزارش «روستانیوز»، دبیر انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی (اتماک) گفت: این انجمن شامل حدود 90شرکت عضو تولیدکننده ماشین‌آلات کشاورزی در حوزه کاشت، داشت و برداشت است.
علی عباس‌زاده در نشست همکاری دوجانبه انجمن اتماک با اعضای هیئت تجاری کنیا اظهار داشت: انجمن تولیدکشنندگان ماشین‌آلات کشاورزی (اتماک) عضو انجمن جهانی تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی (شامل 15کشور) است و با کشورهای عضو آن تعامل بسیار خوبی دارد.
وی با اشاره به کیفیت بالای تولیدات اعضای انجمن اتماک، افزود: تولیدات اعضای انجمن بیش از یک‌هزار نوع ادوات کشاورزی است، در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارد و قابلیت رقابت با تولیدات  سایر کشورهای کشورهای تولید کننده را دارد.
عباس‌زاده ادامه داد: تعامل تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی ایران با کشور کنیا قابلیت توسعه را دارد و با توجه به ظرفیت‌های دو کشور امیدواریم کشاورزان و بازرگانان کنیایی را در کنار خود ببینیم.
دبیر انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی (اتماک) با اشاره به این‌که کشورهای همسایه ایران و نیز کشورهای آفریقایی خواهان تولیدات انجمن ما هستند، گفت: اعضای اتماک آمادگی صادارات، انتقال تکنولوژی و تهاتر با محصولات کنیایی را دارند و می‌توانیم دستگاه‌های مورد نیاز صنعت چای کنیا از جمله دستگاه‌های خشک‌کن، بسته‌بندی، سورت و... را طبق سفارش تولید، تأمین و ارسال کنیم.

ماشین‌آلات کشاورزی ایران کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد
رئیس هلدینگ سازمان توسعه چای کنیا نیز در این نشست گفت: کنیا باکیفیت‌ترین چای دنیا را تولید می‌کند و بعد از چین و هند بزرگ‌ترین ‌صادرکننده چای دنیا است.
ایچوهو دیوید مونی اظهار داشت: ایران بازار خوبی برای چای سیاه و سی تی سی کنیاست و امیدواریم این محصولات را به ایران صادر کنیم.
وی افزود: برای این‌که بتوانیم رقابت خوبی در بازار چای ایران داشته باشیم، می‌خواهیم تکنولوژی این صنعت را از ایران به کنیا منتقل کنیم.
دیوید مونی ادامه داد: ما در آفریقای شرقی پنج کشور با 250میلیون نفر جمعیت داریم که بازار بزرگی برای ایران به حساب می‌آید.
وی تصریح‌کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی و بررسی‌های ما ایران در بخش تولید ماشین‌آلات کشاورزی تولیداتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب داریم و هدف از سفر ما نیز بهره‌مندی از این ظرفیت است.
رئیس هلدینگ سازمان توسعه چای کنیا ‌گفت: چای، قهوه، گندم، لوبیا، ذرت و سیب‌زمینی از مهم‌ترین تولیدات کنیا در بخش کشاورزی است و برای کاشت، داشت و برداشت تمام این محصولات خواهان ماشین‌آلات باکیفیت هستیم و ایران توانایی تأمین نیاز ما را دارد.
گفتنی‌است در پایان این نشست انجمن اتماک برای تأمین کامل ماشین‌آلات کشاورزی مورد نیاز کنیا قول مساعد داد و طرف‌های کنیایی نیز برای تأمین بازار چای ایران اعلام آمادگی کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره ما

مفتخر است که غالب تولیدکنندگان کلان حوزه ی مربوطه را به عضویت دارد.به امید پروردگار و همت تولیدکنندگان دلسوز مملکت، این انجمن چشم اندازهای رفیع و در عین حال دست یافتنی برای توسعه و پیشرفت این مرز و بوم پیش روی دارد و باشد که بخشی از مسیر پر پیچ و خم توسعه ی مملکت را قابل طی نماید....

آدرس ما

بزرگراه همت به سمت غرب، بعد از پل اشرفی اصفهانی، نرسیده به بلوار عدل، بعد از کلانتری 140 باغ فیض پلاک27 ،طبقه دوم- واحد 8

تلفن:

44856706 -021
44602194 -021
86085424 -021

 + اطلاعات بیشتر     instagram

 

 

logo sefid

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
یاداوری