همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای و انجمن تولیدکنندگان ماشین‌های کشاورزی ایران

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال
 

 جلسه با فنی و حرفه ای

 دبیر انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی (اتماک) در نشست اعضای این انجمن با اعضای هیئت تجاری کنیا بر آمادگی این انجمن در تأمین 100درصدی ماشین‌آلات کشاورزی مورد نیاز کشاورزان کنیایی تأکید کردبه گزارش اداره کل روابط عمومی،  در راستای اجرای طرح برند ملی با حضور علی عباس زاده مدیر اجرایی انجمن تولید کنندگان تراکتور، کمباین، ماشینها، ادوات و تجهیزات کشاورزی در سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای مقدمات امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه فنی و حرفه ای با این انجمن کلید خورد.
دکتر حمید یزدانیان مشاور رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در حاشیه این نشست در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی عنوان داشت:این انجمن در زمینه تولید انواع ماشین‌های کشاورزی، انتقال دانش فنی، فروش تکنولوژی، فروش قطعه و انواع ماشین‌های کشاورزی فعالیت دارد.
وی افزود: تجهیز کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه، برگزاری دوره های کوتاه مدت، دعوت از پیشکسوتان انجمن برای انتقال تجارب به اساتید و کارآموزی ویژه برای اعضای هیأت علمی، اساتید و دانشجویان از جمله مفاد تفاهم نامه همکاری خواهد بود.
دبیر اجرایی انجمن تولید کنندگان تراکتور، کمباین، ماشینها، ادوات و تجهیزات کشاورزی در این نشست بیان داشت افزود: صنعت ماشین‌های کشاورزی در ایران نیز علیرغم تمام محدودیت‌ها سال‌های تحریم توانسته با تولید صدها ماشین در زمینه عملیات آماده کردن بستر خاک،  کاشت، داشت و برداشت محصول در راستای برنامه‌‌های خودکفایی وزارت جهاد کشاورزی حرکت و نیاز نسبی کشاورزان را مرتفع نماید.
وی با اعلام آمادگی جهت همکاری دو جانبه با دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: با توجه به شرایط برجام و رفع تحریم‌ها این انجمن مصمم است باتوجه به استراتژی‌های تعیین شده از سوی مسئولین محترم نظام و با نگاه به اقتصاد مقاومتی از تکنولوژی‌های نوین در حوزه مکانیزاسیون کشاورزی از تجارب و امکانات کشور‌های پیشرو استفاده کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره ما

مفتخر است که غالب تولیدکنندگان کلان حوزه ی مربوطه را به عضویت دارد.به امید پروردگار و همت تولیدکنندگان دلسوز مملکت، این انجمن چشم اندازهای رفیع و در عین حال دست یافتنی برای توسعه و پیشرفت این مرز و بوم پیش روی دارد و باشد که بخشی از مسیر پر پیچ و خم توسعه ی مملکت را قابل طی نماید....

آدرس ما

بزرگراه همت به سمت غرب، بعد از پل اشرفی اصفهانی، نرسیده به بلوار عدل، بعد از کلانتری 140 باغ فیض پلاک27 ،طبقه دوم- واحد 8

تلفن:

44856706 -021
44602194 -021
86085424 -021

 + اطلاعات بیشتر     instagram

 

 

logo sefid

ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
یاداوری